wtorek, 18 czerwca 2013

Ciekawe Violetta' :3

                              Witajcie!:3
Więc tak w dzisiejszym odcinku w Violetta : Pokłóciła sie
z Tomasem. Leon udaje że jest wszystko Ok , i zaprasza Viole do 
tańca na balu przebierańców dla Francheski . Violetta ma dosć 
Tomasa i jego ciągłych zdań ,, Violetta wiem że coś czujesz 
do mnie ''. Ta historia niewiem jak sie kończy bo odcieli mi prąd -.- o 20:00 bedzie powtórka to obejrze ,heh;))
                          Moje życie xD
Taka krótka historia ,dzisiaj na w-f omało nie skręciłam nogi O.o
Chodzę w takiej opasce uciskowej nad kostką mam tą opaske ;/
Noga mnie bardzo , boli :3 Ale e tam , chyba ktos to czyta to 
więc głosujmy : kto odpada Leon, Viola, Tomas, Camila,Franceska ,Maxi,andres, Angie,jejt, Herman ? Moim zdaniem Tomas, Andres i jejt :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz